6 راه جذب ترافیک برای وبلاگ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



6 راه جذب ترافیک برای وبلاگ
نوشته شده در 1 فروردين 1388
بازدید : 1237
نویسنده : alinn
بسم تعالی

وبلاگ نویسان همیشه به دنبال راهکاری برای بالا بردن ترافیک وبلاگ خود هستند. آنها همیشه به دنبال راه‌های پیشرفته هستند که کار را یک شبه انجام دهد! اما غافل از اینکه برای جذب ترافیک بالا، نیاز به انجام کارهای سخت نیست. آنها فقط باید به انجام وظیفه‌ی خود مشغول باشند. برخی از روش‌ها شامل جریمه از طرف موتور جستجو هستند و دیگر به چنین وبلاگ‌هایی بازدید نمی‌فرستند. اما ما در اینجا به شما 6 راه جذب ترافیک کاملاً کاربردی برای وبلاگ را آموزش می‌دهیم، که به شما کمک خواهد کرد تا خواننده‌ی بیشتری به وبلاگ خود بکشانید.

ترافیک همان خواننده‌ای است که به وبلاگ شما می‌آید؛ هر چه بیشتر باشد، بهتر است. ممکن است راه‌های زود بازده اما خطرناک وجود داشته باشد، که این کار را برای شما سریع انجام دهند، اما عواقب کار با خودتان است. به همین دلیل بارها تذکر داده می‌شود که برای بالا بردن ترافیک وبلاگ دست به کارهای غیر اخلاقی نزنید.

6 راه جذب ترافیک برای وبلاگ

ادامه ی مطلب





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: